петък, 15 юли 2016 г.

Ани Димиева: Вдъхновяват ме краищата на сънищата ми


Ани е един от най-новите членове на клуб "Отвъд кориците". Талантливото момиче пише авторска поезия, която все още никъде не може да прочетем онлайн. Ани се вдъхновява от всичко, което я заобикаля и определя стиховете си като необикновени, но искрени произведения. На 21 юли от 19:00 ч. в кафе-клуб "Влайкова" присъстващите ще имат възможност да се докоснат до творчеството на Ани на лятното С/мислено четене на "Отвъд кориците".


-Как реши да се включиш в лятното С/мислено четене?

-Реших да се включа в лятното четене, защото... Ами, защото обичам да чета (и да пиша)!


-Запознай ни накратко с творчеството си.

-Творчеството ми е като мен самата, необикновено, автентично и нерралистично - и най вече искрено.


-Какво те вдъхновява да пишеш? Откъде идва музата?

-Вдъхновяват ме много неща : думи, краища от сънища, текстове на песни, шеги...


-Била ли си преди пред публика? Има ли го усещането за сценична треска?

-Не си спомням, може би съм била много малка когато съм била запоследно пред публика. Ако нямам познати там, няма толкова силна сценична треска.


-Публикуваш ли свои творби в интернет? Какво мислиш за сайтовете за лично творчество? 

-Засега не, но харесвам хората които се осмеляват да пишат в тях!

-Четенето ли води до писане, или писането - до четене? 

-По-скоро четенето води до писане!

-Коя книга всеки трябва да прочете и защо? 

-Имам цял списък с книги, но "Пътеводител на галактическият стопаджия" всеки ще я обикне. Гарантирам това.


-Какво послание ще отправиш към желаещите да присъстват на събитието?

-Пожеланието ми е : не спирайте да четете!

Няма коментари:

Публикуване на коментар