неделя, 17 юли 2016 г.

Сиана Иванова: Писането е нещо ново и атрактивно за мен


Сиана Иванова е един от новите членове на клуб "Отвъд кориците". Макар да пише от скоро, Сиси има артистичен опит, тъй като се занимава с актьорско майсторство и танци. На 21 юли тя ще представи част от "миниатюрното" (както сама го начича) си творчество в С/мисленото лятно четене. Ето какво сподели тя в интервю за "Олеговизъм".


-Как реши да се включиш в лятното С/мислено четене?
Обичам да се захващам с нови неща и сферата на писането е нещо ново и атрактивно за мен.

-Запознай ни накратко с творчеството си. 



Това с творчеството направо го пропускам защото все още е миниатюрно (да не кажа че го няма).

-Какво те вдъхновява да пишеш? Откъде идва музата?



Почти всичко, което видя, може да ми даде идеи, които биха сътворили нещо интересно. Най хубавите идеи ми хрумват насън.


-Била ли си преди пред публика? Има ли го усещането за сценична треска?


Да, била съм пред публика, но главно от актьорското майсторство и танците. Досега не съм имала сценична треска, но за всяко нещо си има пръв път.

-Публикуваш ли свои творби в интернет? Какво мислиш за сайтовете за лично творчество?
Все още няма какво толкова да се публикува от моето творчество. Иначе харесвам сайтовете за лично творчество, човек може да попадне на страхотни и вдъхновяващи творби.

-Четенето ли води до писане, или писането - до четене?


Не знам, не съм се замисляла особено

-Коя книга всеки трябва да прочете и защо?


Не знам дали ще хареса на всеки, ала "Сън в лятна нощ " е една от любимите ми творби. Бих я препоръчала на всеки, който иска да се засмее и да се влюби в една изумителна пиеса.


-Какво послание ще отправиш към желаещите да присъстват на събитието?


Събитието ще е изпълнено с хубава литература, чудесни хора и незабравими моменти.






Няма коментари:

Публикуване на коментар